miércoles, 2 de mayo de 2007

Aurkezpena

Egunon guztioi!!

Nire izena Irune da eta neure burua aurkeztuko dut. 21 urteko neska bat naiz eta Txorierriko herri batean bizi naiz, Derion hain zuzen ere. Haur Hezkuntzako hirugarren maila egiten ari naiz, eta hau azken urtea izatea espero dut! Ikasketa hauek aukeratu nituen umeak gustokoak nituelako eta lan polita iruditzen zaidalako, eta praktiketan egon naizen aldietan ikusi ahal izan dut benetan oso lan interesgarria eta errekonfortantea dela. Ere ikusi ahal izan dut zein garrantzitsua den irakasle baten lana eta honek ikasketak seriotasun handiagoarekin hartzera bultzatu egin nau.

Datorren urtean Psikopedagogia ikasketak egitea gustatuko litzaidake, hezkuntza premia berezien ataletik, neure formazioa handitzeko. Izan ere, hezkuntza premia bereziak betidanik jakinmina piztu didate, eta hori ikasteko aukera izatea badut ikasi egingo dut.


Beste aldetik, blog hau Hezkuntzari aplikatutako Teknologia berriak asignatura gainditzeko idazten ari naiz eta hemen haur hezkuntza eta umeei buruzko informazioa ikusteko aukera izango duzue eta espero dut zuentzako baliogarria izatea.

Espero dut zuen gustukoa izatea eta ongi etorria ematen dizuet guztioi!!!

No hay comentarios: